Mánesova 813/4 120 00 Praha 2 - Vinohrady Masáže Studio Praha
Telefonní číslo +420 732 415 988
Po-Čt 8:00-20:00. Pá 8:00-19:00. Mimo uvedenou otevírací dobu po domluvě.
Close
Po-Čt 8:00-20:00. Pá 8:00-19:00. Mimo uvedenou otevírací dobu po domluvě.

Otázky a Odpovědi

Jak se k vám mohu objednat na masáž či terapii?

Od 25.srpna 2023 již výhradně pouze ONLINE rezervací..

Nedostal jsem vyrozumění o POTVRZENÍ mé služby a mého termínu?

I přesto jak vyváženě je můj rezervační systém nastaven, RUČNĚ si ověřuji vaše rezervace. Již mně nastala situace, kdy jsem měla mít dvě 120min. Tantra masáže za sebou. Jen s hodinovou pauzou. To já nedám. Navíc, Tantra masáž je moje radost… takže dvě tantrické masáže týdně, vyjímečně tři. Podobně to může být situace dvou Sportovně Rekondičních masáží. Pokud mám Sportovku pro muže 120 minut… a za 45 minut bych měla mít další Sportovku pro muže 90/120 minut… to odebere hodně sil.

Proto rozhodující slovo mám tedy JÁ. Ano, jak vnímáte výše, nemusím vám vaši službu potvrdit (a Vy obdržíte do emailu potvrzení o stornu), NEBO mohu požádat o časovou úpravu začátku vaší služby. Tuto žádost s Vámi vykomunikuji většinou SMS. Po Vašem odsouhlasení opět obdržíte do emailu odsouhlasení vaší masáže (služby).

Já vám ale píšu SMS o termín... a VY nereagujete 🙁

Moje telefonní číslo již neslouží pro objednání. Výjímkou jsou dvě malé skupinky lidí. O nich píši zde.

Ale SMSkovat si s vámi je tak milé...

Jsem ráda, že to VY tak hodnotíte. U mně však delší SMS komunikace o termínu vede spíše k pocitu, že dotyčný(-á) na masáž ani nepřijde. Proto ÚPLNĚ novým klientům nebude přes Rezervační systém nebude umožněna platba Hotově, pouze platba předem přes platební bránu.

Ale já jsem chtěl opravdu příjít. Jsem váš nepoznaný úplně nový klient...

To jsem moc ráda. Opravdu každému se snažím na 100% pomoci. Nebo poskytnout zážitkovou masáž či rituál, pokud nepotřebujete zdravotní masáž. Prostě nejlepší masáže v Praze jsou právě u mě.  Platí však i pro mé stále klienty, že musí vědět, zda termín své rezervace dodrží. A u mně omlouvá jen VYŠŠÍ moc – což nejsou pracovní povinnosti u zaměstnavatele. Jo… a každé své klientky a klienta si vážím a “rozmazluji” je. 🙂

Takže každá rezervace u vás je 100% závazná?

Pochopitelně. Každý může zrušit svoji online rezervaci DO 24 hodin před začátkem masáže/terapie. Z jakýchkoliv důvodů. A bez většinou bez ztráty své “popularity” u mě (pokud se jedná o ojedinělé storno). Např. pokud někdo ze 4 jeho rezervací po sobě jdoucích 2x rezervaci zruší, pak jeho popularita u mě rapidně klesla. Pro mě je to jasný signál, že je u něho problém s plánováním a dodržením ZÁVAZNÉ objednávky/rezervace.

Jo… pokud někdo rezervaci včas do 24hodin předem zruší, a již je úhrada hrazena, posílám mu vratku úhrady zpět do 24 hodin.

A to se najdou i takoví... co mají tolik zrušených rezervací?

Ano i takoví se najdou. Můžeto být u nich konkrétní životní úsek, kdy se potýkají s různými svými problémy. Ale u některých nových či novějších klientů mám občas pocit, že jim rčení “Nedělej jinému TO, co nechceš aby dělali tobě”, nic neříká. Ale takové se teď budu snažit opravdu rychle odhalit a vytřídit.

Chápu. Online rezervace jako jediná možnost objednání je pro takovou selekci ideální! Nu ale co když někdo nezruší rezervaci 24 hodin předem a ani nepřijde?

To považuji za vrchol neslušnosti. Stát se může cokoliv, ale pokud to není situace, kdy JDE o život, tak věřím že poslat SMS s omluvou je základní lidská slušnost. V případě, že taková rezervace je předem uhrazena, peníze nevracím. Považuji to za neomluvenou ABSENCI. V případě, že měl dotyčný uhradit službu Hotově, a bude se znovu ucházet o moji službu, je povinen mně před jeho další rezevací převést na můj účet (internetové bakovnictví) dlužnou částku. A pokud se už neozve… pak se nejlepších masáži v Praze vzdal(-a) sám(-a).

Ale pokud někdo nezruší rezervaci do 24 hodin a aspoň se do počátku služby omluví?

Jak jsem již uváděla, omlouvá pouze “Vyšší moc“. Pokud náhle onemocním, jistě si lze ofotit neschopenku. Nebo mám potvrzení o návštěvě u lékaře. Několik hodin před termínem má někdo dopravní nehodu, má vyplněné pojistné hlášeni (ofocené čitelně) a potřebuje řešit servis. Budiž. V takových mně PROKÁZANÝCH situacích případně uhrazená platba nepropadá, ale vrátím ji dotyčnému vratkou přes platební bránu. Pokud měl platit hotově, nepožaduji úhradu. Prostě existuje “Vyšší moc“, kterou prokážete a lze ji plně pochopit. Prostě to je život. Ale náhlé časové či jiné požadavky vašeho zaměstnavatele – NEJSOU pro mě Vyšši moc..

Jak vlastně zruším svoji závaznou rezervaci do 24 hodin předem?

Emailové potvrzení rezervace obsahuje odkaz (URL link) na STORNO rezervace. Zrušení/storno rezervace je tedy nutné pouze a výhradně přes tento odkaz. Výjímku mají výše zmiňované dvě skupinky osob, které mohou zrušit svoji masáž/terapii přes SMS či telefonicky. I pro ně platí, že to má být do 24 hodin předem.

Rozumím Vám. To je férové pro obě strany. A to drobné navýšení při platbě přes platební bránu je za možnost okamžité BEZhotovostní platby odůvodnitelné. Navíc vaše ceny jsou spíše nižší nebo střední na Prahu. TO jsem si ověřoval...

Ano, určitě jsou. A když připočítáte teď investici za nové weby, rerzervační systém, tj. všechny ty licence za šablony, doplňky, rezervační systémy a jejich synchronizaci, za vývojáře a překlady, pak se jedná o investici přesahující jeden můj měsíční příjem. Chci aby mé služby čerpali běžní občané s průměrným výdělkem.

Jasné. A toto co si teď povídáme... to je někde formulováno?

Ano, naprostá většina je obsažena ve Všeobecných obchodních podmínkách, které potvrzujete v poslední kroku své rezervace. Pokud v nich něco není, pak v těchto “Otázkách a Odpovědích” naleznete moji reakci na Absenci či konkretizuji obsah zmíněných obchodních podminek.

Hrozí jestě nějaká nebezpečí?

Jediné “nebezpečí” jsou KONTRAINDIKACE, které jsou zveřejněny na tomto webu a jsou každému dostupné k nastudování. Těch obecných kontraindikací je hodně a jejich posouzení pro zájmece může být složitější. Je potřeba, aby si každý udržoval aktuální přehled o svém zdravotním stavu.. Pokud neví, musí za svým ošetřujícím lékařem. To, že jste odpovědně posoudili svůj zdravotní stav či ho pro účely masáže/terapie konzultovali s lékařem potvrzujete opět při rezeraci vaší konkrétní služby odsouhlasením KONTRAINDIKACÍ v posledním kroku rezervace.

Např. pokud si masáž objedná zájemce 2-3 dny dopředu a po příchodu na pokožce jeho těla vidím mokvajíci strupy či sotva zhojené rány, pak odmítnu službu provést. Pokud mně měl zaplatit Hotově, bude tak muset učinit, neboť toto je opět obdoba Absence. Zájemce znemožnil provedení služby. Kdo zaplatil předem prostřednictvím platební brány, pak tuto platbu nevracím.

Ještě mě napadá dotaz - Co když u vás ve studiu vypadne elektřina nebo internet?!

Děkuji za vaši starostlivost. To by byl problém můj. Ale jsem připravena. Mobil jsem zvyklá udržovat nabitý a mám aktivní mobilní internet. Mám i druhý mobil u sebe.:-) Rezervace se mně synchonizují do kalendáře v mobilu i na PC. Mám tedy vždy přehled. Pokud se jedná o ty DVĚ skupiny vyjímek, tak si jejich masáž zavedu na tabletu (lépe se na něm píše) nebo si ji zapíšu na papír a později zavedu.

Přijímáte ještě jiné druhy úhrady?

U mně je možné využít KONKRĚTNÍCH zaměstaneckých benefitů. Jedná se o BENEFITY, Benefity Plus a Edenred. Nejedná se ale o stravenky. I zde je nutné kalkulovat s cenami za služby uvedenými pro platební bránu (tedy s tím navýšením oproti ceně služby za hotové). Blíže k zaměstaneckým benefitům zde.

Směnný obchod zatím neprovádím. Ale… kdoví co bude 🙂

Přidat komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *