Mánesova 813/4 120 00 Praha 2 - Vinohrady Masáže Studio Praha
Telefonní číslo +420 732 415 988
Po-Čt 8:00-20:00. Pá 8:00-19:00. Mimo uvedenou otevírací dobu po domluvě.
Close
Po-Čt 8:00-20:00. Pá 8:00-19:00. Mimo uvedenou otevírací dobu po domluvě.

NELZE rušit Rezervaci


Již NELZE rušit  Vaši rezervaci.

Do začátku vaší masáže/terapii zůstává méně než 24 hodin.


Ve Všeobecných obchodních podmínkách jste byli srozuměni a potvrdili jste:

bod 3.7

Zákazník může zrušit rezervaci nejpozději 24 hodin předem pomocí odkazu pro zrušení rezervace v rezervačním emailu.

bod 4.3

Pro zrušení termínu rezervace je v odkazu rezervačního emailu uveden formulář pro zrušení rezervace nejpozději 24 hodin před počátkem jeho plnění

 

bod 5.1 až 5.4

1. Termín návštěvy:

a) Termín návštěvy je nutné předem rezervovat nawww.MasazeStudioPraha.cz/rezervace
b) Informace ohledně vhodného druhu masáže předá provozovatel zákazníkovi emailem nebo telefonicky.
c) Telefonická rezervace masáže není možná.
d) Rezervovaný termín se stává ZÁVAZNOU objednávkou.
e) Provozovatel na rezervovaný termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas a rezervuje prostor studia.
f) Prostory studia nejsou přístupné v libovolnou dobu. Zákazník se musí dostavit v přesně rezervovaný čas.

2. Přeobjednání:

a) Pokud se zákazník nemůže v termínu rezervace na masáž dostavit, informuje o tom předem pomocí odkazu ve svém rezervačním emailu, nejpozději však 24 hodin před termínem rezervace služby.
b) Pozdější přeobjednání se považuje za absenci zákazníka.
c) V případě, že je zákazník objednán a bez zrušení závazné rezervace se nedostaví, hodnota již objednané a uhrazené služby zákazníkovi propadá. V případě uplatnění dárkového poukazu propadá dárkový poukaz. V případě objednané služby s platbou v hotovosti, je zákazník povinen objednanou službu uhradit bezhotovostně před objednáním další služby.

3. Pozdní příchod:

a) Dostaví-li se zákazník do 15ti minut po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně rezervovaném čase. Pozdější příchod na masáž se považuje za absenci zákazníka.

4. Absence zákazníka:

a) V případě nepřítomnosti nebo příchodu se zpožděním delším než 15 minut bude po zákazníkovi požadována úhrada hodnoty rezervované doby masáže ve výši 100% ceny služby, případně bude rovnou odečtena z hodnoty dárkového poukazu.